Klachten

Het gebeurt wel eens dat iets niet helemaal verloopt zoals gepland. Heb je een klacht, maak deze dan eerst bij ons kenbaar door te mailen naar info@zuiverehuid.nl. Wij komen graag met je tot een passende oplossing. Je ontvangt binnen de vijf werkdagen een reactie. Hebben we meer tijd nodig om inhoudelijk op je klacht te kunnen reageren, dan word je hierover geïnformeerd.

Komen we er samen niet uit, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hieronder kan je alvast je gegevens achterlaten en de aard van je klacht formuleren. 

Contactformulier

Korting Producten