*Het kan zijn dat uw bestelling bij een depot wordt geleverd, dit zal te zien zijn op de tracking!*

Verzending

Bestellingen worden doorgaans geleverd door DHL & in België uiteindelijk door Bpost.

Het levertermijn is doorgaans: Voor 15:00 Besteld, Morgen in Huis. U ontvangt vooraf een mail met traceercode. Levertermijn betreft werkdagen. Voor producten in nabestelling kan dit tot 12 werkdagen duren, dit staat aangegeven.

*Update Corona*

Vanwege de huidige situatie kan levering een dag langer zijn, dit komt omdat DHL nog maar een keer per dag bestellingen komt ophalen. DHL bied het pakketje ook maar een keer aan, daarna gaat het naar een servicepunt of kunt U via de tracking een ander bezorgmoment kiezen als de servicepunten bij U in de buurt dicht zijn. Wij leveren dus wel gewoon 🙂

Volgen van de zending

Nadat U uw bestelling heeft geplaatst zal deze zo spoedig mogelijk worden verzonden. Wanneer uw bestelling is geaccepteerd door de verzendmaatschappij ontvangt U hierover een mailtje met traceercode. Bij het foutief invullen van het adres geldt eveneens dat wij kosten in rekening kunnen brengen voor eventuele annulering of herzending.

*Levertermijn betreft altijd werkdagen

Retourneren

Herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, nadat U uw volledige bestelling heeft ontvangen, de overeenkomst zonder opgave van reden te herroepen. U maakt gebruik van uw herroepingsrecht als U ons schriftelijk per post of per mail (info@zuiverehuid.nl) op de hoogte stelt.

Gevolgen van herroeping

 Als U de volledige overeenkomst herroept, ontvangt U het volledige bedrag van de overeenkomst terug. Wij zullen binnen 14 dagen nadat wij uw herroeping hebben ontvangen het bedrag terug betalen op de manier waarop U dat aan ons heeft gedaan.  

Ons retouradres is: GdC Trading, Nieuwstraat 106, 6462 GP Kerkrade. U bent optijd als U de producten terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Voeg bij de verzending de originele pakbon,  mocht U deze niet meer hebben dan ontvangen wij graag een briefje met uw ordernummer erop.

U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van de producten als het gebruik van de producten verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. U gedient wel rekening te houden met onderstaande uitzonderingen. Wegens hygiënische voorschriften kunnen producten niet worden geretourneerd wanneer de verzegeling is doorbroken en/of ze gebruikt zijn.

Voorwaarden

  1. Product en verpakking zijn in originele staat
  2. Product en verpakking zijn onbeschadigd en ongescheurd
  3. Product en verpakking zijn ongebruikt en ongedragen.

Wanneer een gebruikt product toch retour wordt gestuurd, wordt de retour niet geaccepteerd en zijn de kosten voor het wederom terugzenden voor rekening van de consument. Hygiene producten van ZuivereHuid (gezichtsreinigers, tandverzorging ed.) kunnen na gebruik (vanwege de hygiène) niet opnieuw worden verkocht, daarom zijn deze uitgeloten van retour. 

Uitzonderingen

Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen onze producten in de categorie “gezichtsverzorging” niet worden geretourneerd wanneer de verzegeling doorbroken is en/of de producten gebruikt zijn. Wordt geconstateerd dat het product toch gebruikt is en/of de verzegeling doorbroken is geweest dan wordt de retour niet geaccepteerd en zijn de kosten voor het eventueel terugzenden voor rekening van de klant. 

Procedure

Wilt U een product retourneren? Stel ons op de hoogte door middel van e-mail (info@zuiverehuid.nl) of post. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Nadat U ons op de hoogte heeft gesteld van uw herroeping stuurt U uw herroeping binnen 14 dagen retour, graag onder vermelding van uw ordernummer, naar:

GdC Trading, Nieuwstraat 106, 6462 GP Kerkrade

Na ontvangst van uw herroeping zullen wij binnen 14 dagen het bedrag terug betalen op de manier waarop wij uw betaling hebben ontvangen.